یزدفردا"فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عملیات روانی و توطئه‌های دشمن تاثیری در توانمندی و پیشرفت روزافزون پدافند هوایی ندارد، گفت: اقتدار و صلابت پدافند هوایی تمامی معادلات نظامی دشمنان در منطقه را بهم ریخته است.

 

به گزارش یزدفردا، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان این نیرو با بیان اینکه مأموریت نیروی پدافند هوایی بسیار حساس بوده و به تعبیری در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران قرار دارد، گفت: دانشمندان جوان ما با بومی سازی سامانه‌های پدافندی توانستند پوشش دفاعی مناسبی را در مقابل تهدیدهای مختلف هوایی با قابلیت عملیاتی بالا جهت مقابله با سلاح‌های استراتژیک دشمن از جمله هواپیماهای جنگنده، بمب افکن‌های رادار گریز، موشک‌های بالستیک، موشک‌های کروز و انواع پهپادها ایجاد کنند.

 

وی خاطرنشان ساخت: ما امروزه در حوزه دستیابی به فناوری‌ها، ساخت تجهیزات و سامانه‌های پدافند هوایی به سطحی از رشد، بالندگی و توسعه رسیده‌ایم که نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدیدات هوایی و موشکی بدون نیاز به کمک سایر کشورها می‌توانند از حدود و ثغور ایران اسلامی حفاظت و حراست کنند.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست و نیروی پدافند هوایی ارتش در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از کشور است. قدرت دفاعی ما برای ملت پشتوانه امنیت است چون بدون امنیت همه ارزش‌های کشور دچار مشکل می‌شود.

 

صباحی فرد با بیان اینکه عملیات روانی و توطئه‌های دشمن تاثیری در توانمندی و پیشرفت روز افزون مجموعه پدافند هوایی ندارد، تصریح کرد: اقتدار و صلابت پدافند هوایی تمامی معادلات نظامی دشمنان در منطقه را بهم ریخته است.

 

 

 

منبع: تسنیم

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا